דיון| אני לא מבין למה?

דיון כללי על המערכת החדשה. ספרו לנו איך אתם מסתדרים איתה, הציעו הצעות, הביעו דיעות וכו'. שימו לב שזהו אינו פורום תמיכה.

מנהל: צוות האתר

lone_wolf
משתמש מכור
משתמש מכור
הודעות: 2712
הצטרף: 01/08/2008 ב-11:06:40

Re: דיון| אני לא מבין למה?

הודעה שלא נקראהעל ידי lone_wolf » 27/10/2009 ב-22:19:17

Berlo כתב:
lone_wolf כתב:או עופר שתרגם הרבה מאוד מודים/עיצובים ולא התקבל לשום צוות "בגלל שהוא עומד להתגייס לצבא"

ושוב נקודה צדדית: ועוד איך שהוא התקבל. הוא סרב להצטרף מהטעם הנ"ל.


אני מכיר אותו אישית

מהשיחות שהיו לנו באותה תקופה הוא אמר בפירוש שלא קיבלו אותו מכיוון שהוא עומד להתגייס לצבא
למרות שזה לא עקרוני אני אברר איתו את הנושא

ttttt
משתמש מתקדם
משתמש מתקדם
הודעות: 1435
הצטרף: 08/01/2006 ב-21:29:11

Re: דיון| אני לא מבין למה?

הודעה שלא נקראהעל ידי ttttt » 27/10/2009 ב-23:35:53

בתור מי שהמליץ להרחיק את הזאב מהצוות אני רוצה להביע את דעתי:
בנקודת הזמן בה התרתחו הרוחות הזאב התעמת עם רבים מהשואלים.
בנוסף, מסיבה כזו או אחרת במשך תקופה לא קצרה כמעט וכל תשובותיו לא תרמו, לא לשואל ולא לקוראים האחרים, ואני המלצתי למנהל צוות תמיכה להרחיק אותו מן הצוות.

מאז עבר זמן, ובתקופה שחלפה נוכחתי שבמקרים רבים הזאב מספק תמיכה אמיתית שעוזרת לשואלים. לא שאין חילוקי דעות לגבי הסגנון הראוי והנכון, אבל היחס בין תוכן אמיתי לריב ומדון שהיה קרוב לאפס בתקופה שביקרתי את הזאב השתנה שינוי עצום, ואני יכול לומר שרובן המכריע של תגובותיו של הזאב כבר תקופה די ארוכה תורמות הרבה לאיכות האתר.

למעשה, ניתן למצוא ימים רצופים בהם הזאב היה היחיד שסיפק תמיכה משמעותית כלשהי, אם מחמת שחברי הצוות האחרים היו עסוקים או מסיבה אחרת.

אני עדיין סבור שבמקרים מסוימים תגובותיו של lone_wolf אינן הולמות, אך יחד עם זאת אני רוצה לציין שכבר תקופה ארוכה הוא מספק כאן יותר תמיכה מכל משתמש אחר, בין אם חבר צוות או משתמש מן השורה.

lone_wolf: אנא אל תתן לחילוקי הדעות שלך איתי או עם כל חבר קהילה או חבר צוות אחר למנוע ממך להגיש סיוע למשתמשים.
תודה.




ולעניין אחר שאינו קשור בהכרח ישירות, אבל משהו שרציתי לומר כבר מזה זמן:
יש מקרים (לא כל המקרים אבל בכ"ז מקרים לא מעטים) שמשתמש שואל שאלה בלי לצרף טופס בקשת תמיכה, ומישהו מגיב: "מלא בקשת תמיכה!".
אנא הבן שכשאתה מגיב באופן כזה, משתמע מתגובתך שלכשימלא המשתמש את הטופס, אכן תעזור לו.
בחלק מהמקרים שקוף שהמגיב לא מתכוון (ולפעמים לא מסוגל) לענות על השאלה גם אחרי שהטופס הוגש.
לדעתי, אם אין בכוונתך או ביכולתך לענות על השאלה, אין זה ראוי שתשלח את המשתמש לבצע "עבודות רס"ר". אם אינך יכול או אינך רוצה לעזור, פשוט אל תענה.

בכבוד.

סמל אישי של המשתמש
Shahar
מנהל ראשי
מנהל ראשי
הודעות: 2574
הצטרף: 14/11/2004 ב-18:19:58
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: דיון| אני לא מבין למה?

הודעה שלא נקראהעל ידי Shahar » 28/10/2009 ב-11:12:02

lone_wolf, אתה חבר יקר ומוערך.. תרומתך איננה מוטלת בשום ספק, יש לך אחלה ידע מקצועי ואתה תורם הרבה שעות לקהילה הזו ואל תחשוב שלא רואים את זה, עם זאת אני לא מבין על מה אתה מדבר... עזוב עכשיו פנייה של מנהל ראשי אליך שביקש ממך "להרגע", אבל האין זה נכון שאתה ביקשת (ולא פעם אחת) לעזוב את הצוות? עוד לפני הביקורת של ttttt, עוד לפני הבקשה להרגעות.. אני זוכר שנמאס לך קצת מרמת המשתמשים ומהשאלות ואני זוכר שביקשת מספר פעמים לעזוב את הצוות... עדיין שמורות לי ההודעות ששלחתי לך בניסיון לשכנע אותך לא לעזוב.

אני מבין אותך, אני מבין את העצבים שלך, אני מבין את הגישה שלך.. כל אחד מרגיש כמוך לפעמים ובהרבה נושאים, הרבה פעמים בא לנו להתפרץ.. לא רק בפורום phpBB (מרכז העולם המודרני), אלא גם בעולם האמיתי.. אבל זה נכון שמחבר צוות מצופה לא להתפרץ או להיגרר לריבים - ולהתנהג במקסימום הנימוס האפשרי ולכן אולי משכת אליך מעט אש עד כדי ביקורת של משתמשים אחרים, בכל אופן אני חוזר ומדגיש שעד היום הייתי מעדיף להגיע למצב שאתה ממתן את עצמך בתגובות ולא נכנס לריבים ווויכוחים חסרי טעם עם משתמשים מאשר שתעזוב את הצוות. גם בשבילך, זה לא שאני לא מסכים איתך, הרבה פעמים דברים מעלים את העצבים אין ספק.. אבל לא כל פעם צריך לקחת את זה כל כך קשה, להתפרץ ולהתנהג כאילו זה סוף העולם. אתה יודע אומרים "הלקוח תמיד צודק", במקרה הזה המשתמשים הם הלקוחות.. חלקם יבואו עם יותר ידע וחלקם עם פחות, הסוד זה להיות סבלניים... נכון שזו לא תכונה חזקה אצלנו הישראלים וגם לא מצופה ממך לענות לכל אחד אם אין לך חשק, אם אתה רואה שאתה נכנס לדיון שנטו יפיק לך עצבים וקריזה - עדיף שתעשה Back בדפדפן ותעבור למשהו אחר שאולי מעט יותר מתקדם ומעט יותר מדבר לרמה שבה אתה רוצה לעסוק.

אני לא יודע כרגע על מקרים שהוזכרו כאן לגבי קבלה לצוות, צריך לבדוק כל מקרה לגופו. ככל שידוע לי אנחנו מעולם לא דחינו מישהו מלהצטרף לצוות אלא אם כן באמת היה משהו ברור שישפיע על תפקוד מינימלי שאנחנו זקוקים לו.

ttttt לגבי הנושא שכתבת עליו - אני מסכים איתך חלקית. דבר ראשון, מילוי טופס בקשת התמיכה הוא חובה בחוקי הפורום, לכן זה טוב לאכוף את הנושא הזה כמנהג וככלל. גם אם המשתמש רוצה לשאול שאלה פשוטה.. לא הגיוני שמשתמש אחד יחליט על דעת עצמו שהבעיה שלו מצריכה את הטופס ומשתמש אחר יחליט לפסוח. אם החלטנו, כנוהל, על מילוי הטופס הזה בפורום תמיכה - אז אין ספק שאני מצפה לראות אותו בכל הודעה. לפיכך, מבחינתי, יש אישור לכל אחד בקהילה הזו לדרוש את מילוי הטופס גם אם אין בכוונתו לענות הלאה ואולי אפילו בגלל שמיד לאחר שליחת הבקשה הוא יטוס לחו"ל או יסע לבסיס או המחשב יתפוצץ ולא יאפשר לו להמשיך את הדיון בנושא. 99% שהטופס יעזור לכל משתמש אחר שכן יחליט לענות לבנאדם.

שנית, אני מסכים איתך לחלוטין שבאמת לא כל הפניות מצריכות את הטופס הזה. כרגע, אין לנו דרך ללמד את כל החברים בקהילה הזו להפריד בין מתי צריך ומתי לא - בנוסף, עבודת הרס"ר היא לא כל כך גרועה כמו עבודות הרס"ר האמיתיות המונהגות בצבא.. אני מאמין שבכל פנייה של משתמש לצוות התמיכה - הטופס הזה יכול רק להועיל... לכן גם אם צורף כעבודת רס"ר - להזיק זה לא יכול. להזכירך, גם במקומות אחרים וחברות שתומכות בתוכנות או משחקים/מוצרים שלהם - תמיד נשאלות השאלות הקבועות של "איזו מערכת הפעלה, איזו גרסה, איזה בלה בלה בלה".. כאמור, עד שנמצא אולי פתרון אחר ואלגנטי יותר - פרטים אף פעם לא מזיקים והטופס שלנו הוא קטן, מינימליסטי ויכול רק להועיל.

lone_wolf
משתמש מכור
משתמש מכור
הודעות: 2712
הצטרף: 01/08/2008 ב-11:06:40

Re: דיון| אני לא מבין למה?

הודעה שלא נקראהעל ידי lone_wolf » 28/10/2009 ב-11:42:41

Dawn כתב: עם זאת אני לא מבין על מה אתה מדבר... עזוב עכשיו פנייה של מנהל ראשי אליך שביקש ממך "להרגע", אבל האין זה נכון שאתה ביקשת (ולא פעם אחת) לעזוב את הצוות? עוד לפני הביקורת של ttttt, עוד לפני הבקשה להרגעות.. אני זוכר שנמאס לך קצת מרמת המשתמשים ומהשאלות ואני זוכר שביקשת מספר פעמים לעזוב את הצוות... עדיין שמורות לי ההודעות ששלחתי לך בניסיון לשכנע אותך לא לעזוב.


אתה לא מבין על מה אני מדבר כי לא אתה זה שפנית אליי :)

אני מדבר על פרטית שקיבלתי לפני כ20 יום לא על עזיבת צוות התמיכה
הרי אמרתי שגם אחרי שאעזוב את הצוות אמשיך לתמוך ואכן המשכתי

Dawn כתב:אני מבין אותך, אני מבין את העצבים שלך, אני מבין את הגישה שלך.. כל אחד מרגיש כמוך לפעמים ובהרבה נושאים, הרבה פעמים בא לנו להתפרץ..


מרבית הפעמים אני לא עצבני כלל ועיקר אבל צורת הכתיבה שלי עם הרבה "!" מראה כאילו כן (ולא אכפתי לי שחושבים שאני עצבני)

Dawn כתב:דבר ראשון, מילוי טופס בקשת התמיכה הוא חובה בחוקי הפורום, לכן זה טוב לאכוף את הנושא הזה כמנהג וככלל. גם אם המשתמש רוצה לשאול שאלה פשוטה.. לא הגיוני שמשתמש אחד יחליט על דעת עצמו שהבעיה שלו מצריכה את הטופס ומשתמש אחר יחליט לפסוח. אם החלטנו, כנוהל, על מילוי הטופס הזה בפורום תמיכה - אז אין ספק שאני מצפה לראות אותו בכל הודעה.


אם זה החוק ופועלים על פיו למה זה לא בסדר?

ציטוט מהפרטית שקיבלתי
אז אפשר קצת לכופף את החוקים ולא לדרוש את מילוי תבנית בקשת התמיכה.


מצטער אני לא נוהג לכופף חוקים אם אתם חושבים שהם לא מתאימים תשנו אותם

סמל אישי של המשתמש
Shahar
מנהל ראשי
מנהל ראשי
הודעות: 2574
הצטרף: 14/11/2004 ב-18:19:58
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: דיון| אני לא מבין למה?

הודעה שלא נקראהעל ידי Shahar » 28/10/2009 ב-12:16:03

מי אמר שזה לא בסדר? עניתי בחלק הזה ל-ttttt, אין לזה קשר אליך.

lone_wolf
משתמש מכור
משתמש מכור
הודעות: 2712
הצטרף: 01/08/2008 ב-11:06:40

Re: דיון| אני לא מבין למה?

הודעה שלא נקראהעל ידי lone_wolf » 28/10/2009 ב-12:27:16

Dawn כתב:מי אמר שזה לא בסדר? עניתי בחלק הזה ל-ttttt, אין לזה קשר אליך.


הראשי ששלח לי את הפרטית

כמו שאמרתי כבר זה לא אתה

סמל אישי של המשתמש
Shahar
מנהל ראשי
מנהל ראשי
הודעות: 2574
הצטרף: 14/11/2004 ב-18:19:58
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: דיון| אני לא מבין למה?

הודעה שלא נקראהעל ידי Shahar » 28/10/2009 ב-12:41:24

זה לא הדיון בכלל, בוא נעזוב את זה.

אני בכלל מעדיף להמנע לדבר בפומבי בנושאים אישיים, למרות שאני משוכנע שכל מה שהיה סביבך היה עקב צורת ההתבטאות ולא בגלל שום סיבה אחרת.

tolmar
משתמש באימונים
משתמש באימונים
הודעות: 175
הצטרף: 19/02/2008 ב-17:03:05

Re: דיון| אני לא מבין למה?

הודעה שלא נקראהעל ידי tolmar » 28/10/2009 ב-14:04:21

כולכם גלשתם. עדיף שתשקיעו את הזמן באיתור עוד דברים שאפשר לשפר בעברית של 3.0.6.

לעבודה! :D

ttttt
משתמש מתקדם
משתמש מתקדם
הודעות: 1435
הצטרף: 08/01/2006 ב-21:29:11

Re: דיון| אני לא מבין למה?

הודעה שלא נקראהעל ידי ttttt » 28/10/2009 ב-16:45:47

למרות מה ש tolmar אומר, אני בכל זאת רוצה להרחיב בנקודה של "מלא תבנית תמיכה".

לפעמים משתמשים שואלים שאלה שברור שתבנית התמיכה לא תועיל במציאת התשובה.
יש תומכים שישלחו משתמש זה למלא תבנית תמיכה בכל זאת, כנראה בתור צעד "חינוכי" ויש תומכים שלא.
למרות שאני שייך לקבוצה השנייה, אני יכול להבין ולכבד את התומכים ש"מחנכים" את המשתמשים, ואפילו את אלו שיסרבו לענות לשאלה אם אין "תבנית תמיכה" גם כשברור שזה לא רלוונטי לשאלה.

אולם יש מקרים שונים: קורה ומשתמש (נקרא לו א') שואל שאלה שתומך כלשהו (נאמר ת') לא מתכוון ואולי אפילו לא מסוגל לענות עליה, אם בגלל שהשאלה או התשובה חורגת מיכולותיו של ת', או משום שאין לו זמן או עניין לענות על שאלה מסוימת זו, או אולי מפני שהשאלה בכלל חסרת שחר ולא תתכן תשובה הגיונית לשאלה חסרת היגיון.

לעניות דעתי, בכל אחד ממקרים אלו אין זה הגון מבחינתו של ת' לשלוח את א' למלא תבנית תמיכה: אם אין בכוונתך לענות, אל תתנהג כאילו חסרונה של תבנית התמיכה הוא הסיבה לכך שאינך עונה.

בנוסף לכך שאין זה הגון, גם מהבחינה ה"חינוכית" לשלוח את המשתמש למלא תבנית תמיכה במקרה כזה משיג בדיוק את המטרה ההפוכה: מה לימדת את המשתמשים? שלחת את א' למלא תבנית תמיכה, הוא ציית להוראותיך, ולמרות זאת לא קיבל ממך כל עזרה.
באופן זה אתה מלמד את המשתמשים ש"מלא תבנית תמיכה" זו פשוט טקטיקה להיפטר מנודניקים ואפשר להתעלם מהוראה זו.

אין זה אומר שכשאתה שולח מישהו למלא תבנית תמיכה חתמת בדם שתישאר אתו "באש ובמים" עד שבעייתו תיפתר.
גם אין זה חוזה מחייב אפילו לנסות ולעזור. אבל במקרים רבים מידי אנשים נשלחים למלא תבנית תמיכה כששקוף שלשולח אין אפילו כוונה לנסות לעזור. לדעתי טוב יהיה אם מקרים אלו יפסקו.

Dawn כתב:להזכירך, גם במקומות אחרים וחברות שתומכות בתוכנות או משחקים/מוצרים שלהם - תמיד נשאלות השאלות הקבועות של "איזו מערכת הפעלה, איזו גרסה, איזה בלה בלה בלה"..

ההבדל הוא כמובן שבמקרה זה יש התחייבות ברורה של החברה לתמוך. כאמור איני מבקר את השולחים למלא תבנית תמיכה כשאין צורך. אני אפילו לא מבקר את מי שבזמן ששלחו את המשתמש למלא תבנית תמיכה היה בכוונתם לעזור אך מסיבה זו או אחרת הכוונה לא מומשה. זה חלק מטבעו של האופי ההתנדבותי של פעילות האתר.
כל מה שאני מנסה לומר הוא שאם אין למישהו אפילו כוונה, (מילת המפתח היא כוונה - לא הבטחה או התחייבות) לעזור, לפחות שלא יציק.

בברכה.

סמל אישי של המשתמש
Ronny
מנהל ראשי
מנהל ראשי
הודעות: 652
הצטרף: 14/11/2004 ב-18:37:22
יצירת קשר:

Re: דיון| אני לא מבין למה?

הודעה שלא נקראהעל ידי Ronny » 29/10/2009 ב-17:17:48

חבר'ה, אני רק רוצה להגיד שהדיון על מדיניות התמיכה מעניין ופורה, ואשמח לשמוע עוד דעות וטענות. אנחנו תמיד פתוחים לביקורת.
לעומתו, הדיון על חברי צוות או משתמשים בפורום, בייחוד כשהוא מלווה בציטוטים מתוך הודעות פרטיות - מקומו איננו כאן.

lone_wolf
משתמש מכור
משתמש מכור
הודעות: 2712
הצטרף: 01/08/2008 ב-11:06:40

Re: דיון| אני לא מבין למה?

הודעה שלא נקראהעל ידי lone_wolf » 29/10/2009 ב-20:51:37

Ronny כתב:לעומתו, הדיון על חברי צוות או משתמשים בפורום, בייחוד כשהוא מלווה בציטוטים מתוך הודעות פרטיות - מקומו איננו כאן.


מן הסתם אתה מתכוון אליי, אז בוא נגיד שלי אין סודות ולא מפריע לי שיגידו כל מה שאמרתי בהודעות פרטיות


הסיבה היחידה שזה נרשם בהודעה "פרטית" היא שזאת הדרך היחידה ליצור קשר יכל לעשות אותו מנהל ראשי כמעשה ttttt ולכתוב את הביקורת שלו מעל דפי הפורום לי זה לא היה מפריע אבל מן הסתם הוא חשב שזה לא צריך לעניין את כולם אז הוא שלח הודעה פרטית

shay75
משתמש חדש
משתמש חדש
הודעות: 113
הצטרף: 29/04/2009 ב-17:49:20

Re: דיון| אני לא מבין למה?

הודעה שלא נקראהעל ידי shay75 » 29/11/2009 ב-23:04:19

Ronny כתב:חבר'ה, אני רק רוצה להגיד שהדיון על מדיניות התמיכה מעניין ופורה, ואשמח לשמוע עוד דעות וטענות. אנחנו תמיד פתוחים לביקורת.


אם כבר כתבת שאתה מאוד שמח ורוצה לשמוע ביקורת, אז אני אגיד לך את האמת מה שאני מרגיש

ישנם הרבה פעמים ואני יכול להביא לך עשרות דוגמאות שמישהו שואל שאלה פרטית, ועונים לו מישהו מהצוות אנא מלא את תבנית התמיכה, שזה בכלל לא קשור הנושא שהוא שאל בכדי שהוא יצטרך למלא את תבנית התמיכה.

ולעומת זה ישנם גולשים שבאמת שואים שאלות שצריך את תבנית התמיכה ולהם כן עונים גם כשהם לא ממלאים את תבנית התמיכה.

וזה נורא מעצבן אותי, (אותי אישית זה ממש מעצבן) כאילו סתם למתוח את הגולש?

ויותר מזה, לפעמים קורה שגולש שואל שאלה ואחד ממנהלי הצוות עונה לו ואז הגולש עונה חזרה ואז המנהל עונה לו שוב אנא מלא את תבנית התמיכה, לאחר שהוא ממלא את התבנית, (נכון מאוד ניחשתם מצויין) המנהל נעלם כאילו בלעה אותו האדמה והוא לא עונה יותר, הרי אתה בעצמך ביקשת למלא את תבנית התמיכה, אז למה אתה לא עוזר לו אח"כ?

אותי אישית זה נורא מעצבן ויש לי כמה הוכחות לזה מפורום תמיכה

אני מאוד מקווה כשכתבת שאתה מוכן לשמוע ולקבל ביקורת אכן תתייחס לזה גם.
_____________
יהדונט - כל היהדות ברשת
http://yehadut.net/

idanbe
חבר צוות phpBB ישראל לשעבר
חבר צוות phpBB ישראל לשעבר
הודעות: 2162
הצטרף: 15/12/2007 ב-09:36:14
מיקום: ירושלים
יצירת קשר:

Re: דיון| אני לא מבין למה?

הודעה שלא נקראהעל ידי idanbe » 30/11/2009 ב-17:39:39

shay75 כתב:
Ronny כתב:חבר'ה, אני רק רוצה להגיד שהדיון על מדיניות התמיכה מעניין ופורה, ואשמח לשמוע עוד דעות וטענות. אנחנו תמיד פתוחים לביקורת.


אם כבר כתבת שאתה מאוד שמח ורוצה לשמוע ביקורת, אז אני אגיד לך את האמת מה שאני מרגיש

ישנם הרבה פעמים ואני יכול להביא לך עשרות דוגמאות שמישהו שואל שאלה פרטית, ועונים לו מישהו מהצוות אנא מלא את תבנית התמיכה, שזה בכלל לא קשור הנושא שהוא שאל בכדי שהוא יצטרך למלא את תבנית התמיכה.

ולעומת זה ישנם גולשים שבאמת שואים שאלות שצריך את תבנית התמיכה ולהם כן עונים גם כשהם לא ממלאים את תבנית התמיכה.

וזה נורא מעצבן אותי, (אותי אישית זה ממש מעצבן) כאילו סתם למתוח את הגולש?

ויותר מזה, לפעמים קורה שגולש שואל שאלה ואחד ממנהלי הצוות עונה לו ואז הגולש עונה חזרה ואז המנהל עונה לו שוב אנא מלא את תבנית התמיכה, לאחר שהוא ממלא את התבנית, (נכון מאוד ניחשתם מצויין) המנהל נעלם כאילו בלעה אותו האדמה והוא לא עונה יותר, הרי אתה בעצמך ביקשת למלא את תבנית התמיכה, אז למה אתה לא עוזר לו אח"כ?

אותי אישית זה נורא מעצבן ויש לי כמה הוכחות לזה מפורום תמיכה

אני מאוד מקווה כשכתבת שאתה מוכן לשמוע ולקבל ביקורת אכן תתייחס לזה גם.



הדרך הפשוטה להיפטר מה"אנא מלא תבנית תמיכה" היא פשוט למלאות אותה מראש
אל תשכח שגם חברי הצוות הם בני אדם גם להם יש חיים זו לא עבודה במשרה מלאה ואנחנו לא מרווחים כאן כסף
אם חבר צוות כזה או אחר לא ענה לך על השאלה זה יכול להיות מ 2 סיבות

1 הוא לא ראה את ההודעה או התגובה שלך
2 אינו יודע את התשובה לשאלה שלך

אף אחד לא מנסה לעשות לאף אחד "בכוונה"
ואל תשכח אתה לא היחיד שמקבל כאן עזרה כמוך יש עוד עשרות
ריסטארט - בניית אתרים
http://www.restartstudio.co.il/

shay75
משתמש חדש
משתמש חדש
הודעות: 113
הצטרף: 29/04/2009 ב-17:49:20

Re: דיון| אני לא מבין למה?

הודעה שלא נקראהעל ידי shay75 » 30/11/2009 ב-18:56:28

idanbe כתב:
shay75 כתב:
Ronny כתב:חבר'ה, אני רק רוצה להגיד שהדיון על מדיניות התמיכה מעניין ופורה, ואשמח לשמוע עוד דעות וטענות. אנחנו תמיד פתוחים לביקורת.


אם כבר כתבת שאתה מאוד שמח ורוצה לשמוע ביקורת, אז אני אגיד לך את האמת מה שאני מרגיש

ישנם הרבה פעמים ואני יכול להביא לך עשרות דוגמאות שמישהו שואל שאלה פרטית, ועונים לו מישהו מהצוות אנא מלא את תבנית התמיכה, שזה בכלל לא קשור הנושא שהוא שאל בכדי שהוא יצטרך למלא את תבנית התמיכה.

ולעומת זה ישנם גולשים שבאמת שואים שאלות שצריך את תבנית התמיכה ולהם כן עונים גם כשהם לא ממלאים את תבנית התמיכה.

וזה נורא מעצבן אותי, (אותי אישית זה ממש מעצבן) כאילו סתם למתוח את הגולש?

ויותר מזה, לפעמים קורה שגולש שואל שאלה ואחד ממנהלי הצוות עונה לו ואז הגולש עונה חזרה ואז המנהל עונה לו שוב אנא מלא את תבנית התמיכה, לאחר שהוא ממלא את התבנית, (נכון מאוד ניחשתם מצויין) המנהל נעלם כאילו בלעה אותו האדמה והוא לא עונה יותר, הרי אתה בעצמך ביקשת למלא את תבנית התמיכה, אז למה אתה לא עוזר לו אח"כ?

אותי אישית זה נורא מעצבן ויש לי כמה הוכחות לזה מפורום תמיכה

אני מאוד מקווה כשכתבת שאתה מוכן לשמוע ולקבל ביקורת אכן תתייחס לזה גם.



הדרך הפשוטה להיפטר מה"אנא מלא תבנית תמיכה" היא פשוט למלאות אותה מראש
אל תשכח שגם חברי הצוות הם בני אדם גם להם יש חיים זו לא עבודה במשרה מלאה ואנחנו לא מרווחים כאן כסף
אם חבר צוות כזה או אחר לא ענה לך על השאלה זה יכול להיות מ 2 סיבות

1 הוא לא ראה את ההודעה או התגובה שלך
2 אינו יודע את התשובה לשאלה שלך

אף אחד לא מנסה לעשות לאף אחד "בכוונה"
ואל תשכח אתה לא היחיד שמקבל כאן עזרה כמוך יש עוד עשרות


לא יודע למה נתפסת רק על החלק הזה שכתבתי
תנסה להתמקד גם בחלק השני שכתבתי שהרבה פעמים אני רואה שאתם בכלל לא מבקשים למלאות את תבנית התמיכה למרות שכן צריך, ייתכן וכך זה נראה לי בכל אופן, שברגע שאין לכם תשובה אתם מבקשים למלא את תבנית התמיכה אבל ברגע שאתם יודעים ומוכנים לעזור אתם מחליקים את זה ולא מבקשים.

והאם ידוע לך אם באתר של php העולמי חייבים למלא שם גם תבנית תמיכה? למה זה נועד בעצם? אני רואה את זה כמקשה וטרחת הציבור,

מחר אני אשאל האם יצא גירסא חדשה לפורום אני יקבל תשובה אנא מלא את תבנית התמיכה על שאלה שטותית כזאת, וכן כן תתפלא לשמוע שלפעמים על שאלות שטותיות מסוג כזה אתם מבקשים למלא תבנית תמיכה.

לעניות דעתי לא צריך לעשות את זה כתנאי אם ממלאים או לא, מי שימלא תבנית תמיכה תגיב לו ומי שלא ימלא תשאיר את הברירה לשני אם להחליט לעזור לו בכל זאת, תרצה תתעלם לא תרצה אל תתעלם, תשאיר לגולשים את הברירה והאפשרות לבחור ולא לכפות על הגולשים שאחד התנאים לקבל יחס ותשובה חובה למלא תבנית התמיכה.

אני כמה וכמה פעמים שאלתי שאלות ואכן עזרו לי, ואני מעריך את זה מאוד אבל ברגע שביקשו ממני למלא תבנית תמיכה, וזה לא היה נראה לי בקום, פשוט התעלמתי, ואל תדאג ידידי לא נשארתי תקוע קבלתי תשובות חלק בהודעות פרטיות חלק במייל וחלקם קבלתי תשובות ממקומות אחרים.

ואיך כתבת עכשיו? שאתה בטוח שכמוני יש עוד עשרות שקיבלו עזרה, ואני בטוח שכמוני יש עוד הרבה עשרות שמתייאשים מקבלת תשובה רק בגלל הדרישה הלא מוצדקת למלא תבנית תמיכה, ואז או שהם פונים לקבלת סיוע בפרטי או שהם פשוט ממשיכים לחפש

יכול להיות שנתפסתם וננעלתם על זה חזק, ואתה יכול לבוא ולהגיד, אל תבלבל לנו את המוח זה המדיניות שלנו, וכך נהגנו ונמשיך כך גם בעתיד, אבל תחשוב שלולא הגולשים ולולא השאלות והסיוע של הגולשים לא ייתן לך הפורום הזה כלום לא.

תחשוב על זה.
_____________
יהדונט - כל היהדות ברשת
http://yehadut.net/

idanbe
חבר צוות phpBB ישראל לשעבר
חבר צוות phpBB ישראל לשעבר
הודעות: 2162
הצטרף: 15/12/2007 ב-09:36:14
מיקום: ירושלים
יצירת קשר:

Re: דיון| אני לא מבין למה?

הודעה שלא נקראהעל ידי idanbe » 01/12/2009 ב-06:01:57

תבנית התמיכה נועדה לעזור לתומכים לדעת מה היה יכול לגרום לבעיה של המערכת שלך
ואם התומך לא הזדקק לתבנית כנראה שהוא יודע בדיוק את הבעיה או שבכלל לא צריך את כל הפרטים האלה

לא המציאו אותה בשביל להציק לך
ואם כל כך קשה לך למלאות תבנית קטנה אז הבעיה היא אצלך לא אצלנו
אני ואף חבר צוות אחר לא אמור לנחש ממה נובעת הבעיה במערכת שלך

באמת שאני לא ממש מצליח להבין עד כמה קשה זה למלאות את אותה תבנית קטנה
שאתה מעדיף ללכת ולחפש את התשובה במקורות אחרים

אגב אם הצלחת למצאו את התשובה דרך החיפוש למה בכלל פתחת נושא חדש
לפני פתיחת נושא תמיד חפש את התשובה בפורום ככה זה אולי ימנע מחברי צוות "להציק" לך בבקשת אותה התבנית
ריסטארט - בניית אתרים
http://www.restartstudio.co.il/


חזור אל “דיון”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 107 אורחים

cron